171013

Tänkte bara kika in och säga hej! Stockholmsresan var välbehövlig, men framför allt otroligt mysig och trevlig. Att lära känna en sådan stor stad och hålla reda på hur allt hänger ihop, det var och ÄR fortfarande ett frågetecken för mig. Stockholm, som med sin dryga miljon med invånarantal är bara en bagatell jämfört med London och den staden kändes mer logisk på något sätt? Jag får nog ge huvudstaden några fler besök för att jag ska förstå den bättre(tar det som ett skyll för att få fara dit fler gånger).
 
Har idag bytt däck på min bil med hjälp av pappa. Prognosen för den kommande dagen verkar vara snö och så som jag har längtat! Det har pappa också gjort:

-I vinter måste vi köra hårt!
-Haha, vad tänkte du då?
-Tja, då ska jag lära dig att sladda med handbromsen! Så vi kanske inte skulle ha bytt till vinterdäck ändå...
 
Hur länge till jag kommer att leva är väl en tidsfråga, men om inte annat lär jag få vara med i tidningen i alla fall...bland dödsnotiserna.
 
Sleep tight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback