När man ska ta de sk. "Egobilderna"

Någonting som är typiskt mig är, när jag väl tar bilder på mig själv, så kan jag inte hålla mig seriös särskilt länge. Mest för att jag inte känner mig särskilt bekväm framför kameran när det gäller seriösa bilder då jag är själv. Så när jag har haft en photoshoot med mig själv. Kan rullen se ut som liknande(räkna med att det är typ 70+ bilder till som jag är totalt missnöjd med):
 
Dessa är alltså de seriösa bilderna. Som för övrigt kan visas för människor utan att de får men för livet. De kanske är...max 10/100!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera här, mer än att...man ska kunna bjuda på sig själv, typ. Dessa är dessutom de lindrigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback