Porträttkris

Som ni kanske har märkt så har fotandet kommit lite åt sidan. Jag har verkligen försökt och försökt och försökt OCH försökt. Men känslan har inte infunnit sig. När den sedan har kommit till mig, då har det oftast varit mörkt ute och chansen att få till en bra bild med inomhusljus är för mig inte lika stor chans som dagsljus. Det är nog den enda nackdelen med vintern. Man har inte många timmars dagsljus och då jobbar oftast jag.
 
Jag har lovat mig att detta år verkligen försöka ta tag i detta. Porträttfotografering har alltid varit något jag har tyckt om, men det är inte lätt att haffa folk i denna årstid då alla "ser ut som snövit och har påsar under ögonen". Så jag försöker att nå ut till er, finns det någon i Skellefteåområdet, som skulle vilja bli fotograferad? Ni skulle göra mig en tjänst, då jag som sagt vill utvecklas och bli bättre inom det området!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Du får gärna komma och fota bebis :]

Svar: Åhh jaaa! Vill alltid fota din bebis:]
Madelené Karlsson

2014-01-11 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback