Snö och bättre tider

Snön har fallit HELA helgen, alltså verkligen konstant hela helgen. Nog för att jag älskar snö, men det var precis som att Gud hällde hela snölasset över Ursviken. Helt plötsligt låg allt som jag har saknat under juletider där. Inte nog med detta så börjar jag äntligen *pepparpeppar* bli bättre i kroppen. Tror det var snön som påverkade det hela. Äntligen kan jag fara ut och åka skidor igen♥
 
Här är jag och Erica när vi var ut och åkte förra året. Erica är lite mer vältränad än vad jag är, därför mitt aningen ledsna ansiktsuttryck.
 

Kommentarer
Postat av: erica

HAHAHAh nä de är jag väl inte alls de! <3 äntligen får vi börja åka :D :D

Svar: HAHAHA jooo ;) Ja, det får vi! :D <3
Madelené Karlsson

2014-01-15 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback