Fredag 16/5-08

HejsanHoppsan! :)
Nu är det åter sol ute. Men värmen är väl inte det varmaste.
Hoppas bara att inte vintern kommer, haha man skulle nästan kunna tro detXD

Idag har jag varit så duktig så jag har krattat våran gård(med hjälp av pappa).
Sen så for jag, Rebecka och Felle till Bergsbyn med cykel och pengar.
Giissa vad vi köpte!?(A)

MJUKGLASS.....köpte jag :)
Rebecka köpte en twister och Felle kulglass.
Här kommer bilder:
image8

Ehm medans jag åt så kom han fram^

image9

Rebecka med sin twister^

image10

Såhär ser Felle ut när hon ska äta glass, tyvärr fick jag ingen bra bild på glassen eftersom hon han äta upp den..^

Sen ikväll blir det kanske att träna med Julia nere på Grusplanen. :)

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback