Måndag 12/5-08

TjosanHoppsan!
Även fast jag har sagt det ett X antal ggr så måste jag säga det idag med. Det är jäkulst konstigt väder? :S
Idag har det varit soligt, kallt och det har snöat(?). Asså jaa, inte för att jag vill ha vinter nu då..men...

SÅ jävla CHILL dag IDAG!=D
Inte nog med att man började skoldagen som vanligt klockan 10.00. Vi slutade 12.00!!!!
Jag tyckte att det va råhärligt. Så jag for hem och pluggade(mindre roligt)...sen vid 13.40 så ringde linn på min mobil?
Linn-Hej vars är du?
Jag-Hemma..?:D
Linn-Det är möte nu bara så att du vet,,,,

Orkar inte gå in på detaljer på det samtalet så jag stack till skolan då.
Det va möte om hur kommande 9:ornas klass skulle bli. Och nu så är det TYP klart att vi ska slå ihop dom till 9:an...
SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!:D:D:D:D:D:D:D..............................................not!!!!
När nu äntligen klassen har tagit sig samman så ska man slå ihop dom..
tja, det var ju HUR KUL SOM HELST!

Så ikväll är det då match mot 94:orna.
Jag tror att vi kommer att slå dom, men tjaa..vem vet?

Yeap, vi slog dom, med 1-0...visst kunde vi har gjort mer. Men vi vann iaf! =D

Ikväll har jag också gjort klart i mitt rum. Möblerat och tepetserat klart, hole the shiet! ;)

Hade!

Kommentarer
Postat av: emm

Dom gjorde ju själv mål :S!

2008-05-20 @ 06:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback