Måndag

Tjenare!=)
Idag har dagen varit seeeeg som vanligt.
Hela det sk. "lovet" har gått så jäkulst snabbt att man inte ens hinner att längta=/
Men..men..snart är dte ju sommarlov. DÅ hinner man KANSKE att längta..det brukar faktiskt gå ganska fort det med=(

Ikväll var det då meningen att jag skulle träna med A-laget. Men hade ont i halsen så det blev inte. BAJS!
Tränade på insparkar istället. Jag kan göra insparkar nu...............typ. Om vi säger 50% av dom blir bra.
och den andra halvan blir väl..mindre bra. HAHA.=)
Banne mig att jag ska kunna göra insparkar innan serien börjar t.o.m. Jag vet att jag sätter höga krav på mig själv..men varför inte?

Ikväll har jag väl inte gjort nå mycket mer än att ha sett på tv och gjort litte situps.

Men nu blir det att sova gott. Blir sista natten i mitt gamla rum. Imorgon ska pappa tapetsera om så då blir det att sova i gästrummet.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänkte att jag skulle kommentera lite så du ser att jag håller mig uppdaterad på vad du skriver:P

2008-05-07 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback