Onsdag 21/5-08

HejsanSvejsan!
 
Idag har dagen varit underbart kort! :)
 Vaknade 6.50 som alltid, fikade och gick till skolan 8.00.
 Först hade vi SO och sen engelskaprov..
 Jag tror att det gick bra, man kan ju alltid hoppas!;)
Matten var OTROLIGT tråkig som den alltid är.
Då kan man säga att NO lektionen efter var raka motsatsen!!?
Eftersom vi håller på med sexualkunskap så ser vi ganska mycket film nu.
Själv tycker jag att filmerna är "otroligt bra".
Men får verkligen lära sig om HELA kroppen...HAHA!!
Sen efter den "spännande" lektionen så blev det lunch.
Antingen åt man där eller hemma.
Så vi kan säga att vi slutade 12.00 :)

På eftermiddagen så hade vi operationdagsverke.
Då ska man jobba ihop pengar till barnen i Bolivia.
Men eftersom jag redan hade krattat NÄSTAN hela gården så blev jag ledig idag.
Så jag la mig för att sova en stund och skissade sedan på en bild som kommer här nedan!

image11
Inte världens bästa kvalitet på bilden, jotack jag vet^^

Ikväll blir det då att ta det lungt och kanske skissa på någon ny bild.
Hade gött alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback