Söndag 18/5-08

Men tjoo! :)
Hur är det med er allihopa?
Här är det bra, bara nervis inför dom två kommande konserterna men..men..

Felle sovde som sagt över igår tills idag.
Så jag ska berätta litte om våran kväll haha.
Vi for först ner till konsum och köpte litte smått och gott.
Stack till lekparken, satt där och snackade tills vi började att frysa så då for vi till felle.
Kom inte på något att göra så vi for och spejade på rebecka.
Vill inte säga vad vi gjorde för att dom inte skulle märka oss.
Men deras grannar måste tro att vi är helt konstiga XD
Felle sms:ade med rebecka, sen sa rebecka att hon skulle till OK.
När dom for med bilen så stack jag och felle till rebecka.
Där träffade vi hennes syster.
-Hej Rebecka är inte hemma va?
-Näe hon for just till OK med hennes syster och Anders.
-Får vi komma in? Vi spejar på rebecka (A)
-Jaha var det ni som knackade på fönstret?
-ehm..jaa..(A)
-Men kom in, släng in skorna i garderoben.
Vi for då in i Rebeckas rum och gömde oss där.
När sen rebecka kom hem så gick hon och letade efter sin syrra. Hon tittade i den lilla glimten vid dörröppningen, hon trodde då att det va sara så hon sa"HAHA, jag hittade dig" eller någonting liknande.
Men då insåg hon att det inte var hennes syrra och såg till sin förvåning att det var Felle.
Då började ALLA att skratta åt Rebecka HAHA!

Efter ett tags pratande så for vi hem till mig igen.
Felle hämtade sina grejjor och vi såg på film.
Vem somnade då? ;)
HAHAHA, jo felle som vanligt...

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback