Stackgrönnan

Såja, nu är jag hemma från Stackgrönnan. Haha jag har alltid fått för mig att det är utan ett G, men när jag läste på skylten stod det just det, Stackgrönnan. Var iaf råkul att fara dit med Linn. Vi moppade dit såklart. Blåste dock lite halvkallt eftersom jag bara hade halvlånga shorts på mig samt ett svart linne och min älskade skjorta, men det fick man leva med.



Den efterlängtade mackan då. Jag kan bara säga att den är värd pengarna samt att den är otrolig GOOOD!



Man blev ju nästan lite tvungen att dela med sig av det goda.



Linn då :)^



Ja inte är den liten iaf..



Såklart skulle ju jag och Linn in på självaste "båtmuseet" också.



När jag var mindre fick man vara uppe i den där och gå omkring. Tyvärr har båten blivit för rostig så det är inte längre säkert att gå där inne. Ganska synd =(

Detta var då våran väldigt roliga dag. Träffade också på Hanna som jobbade där. Riktigt trevligt!

Küsse


Kommentarer
Postat av: rebecka

jag trodde också att det hette stackrönnan ;S

2009-08-04 @ 11:36:25
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: felicia

Jag trodde också att de hette stackrönnan tills jag var där för nån vecka sen och såg att de var med ett g ;S

2009-08-04 @ 18:20:05
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback