Dagens roliga fakta


Kommentarer
Postat av: Micke

Hm, ja det vore ju riktigt illa om det är ett ben som är av för dig.

Fota fossingen och släng upp i bloggen så vi får kika på din krigsskada :)



Ja natur sägs ju vara en riktig "plugg-linje" så kan tänka mig att ni får plågas rejält.

Oroa dig inte, det är nog ännu värre andra och tredje året ;) retas



Jag har bara suttit på en stillastående skoter som liten, men...tro det eller ej så har jag aldrig åkt eller kört en. Fast jag bor i Norrland!



Aha, ja då gjorde han bra. Men får han använda det något nu då du upptäckt att det är kul att spela? ;)



Jag ska nog inte skaffa något tv-spel, jag skulle bara sitta och nöta det dagarna i ända typ känns det som.

Spelar istället hos vänner i 2-player spel :)

Jag kom alldeles nyss ut ur duschen, och sitter och ser Halloween 2 (ny skräckfilm).

Har du föressten sett filmen Paranormal Activity?

Jag såg den för nån natt sen, men härdad som jag är tyckte jag inte den var speciellt farlig.

Men väldigt många har tyckt den var hemsk.



Jag är lite grann in på Apis men är mest inne nån sekund för att kolla mailen.

Har haft det lite kämpigt och då är min energinivå rätt låg för att maila.



Hade kunnat skriva bra mycket längre, men jag måste försöka lägga mig och sova.

Ska bara se skräckisen klar först :)

Ska inte skriva mer just nu

2009-12-11 @ 02:06:18
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback