Tänk vad GHWT kan göra med en?

Mitt pluggande idag har gått hyffsat bra. Jag hatar fysik! Gahh.. Fysikprovet på tisdag kommer att gå åt h*lvete, I promise! Fattar inte varför folk frågar mig om hjälp, då jag just och pass fattar det själv. Tydligen är jag bra på fysik enligt vissa..

Medans jag pluggade spelade jag också GHWT. Måste nästan skryta och säga att jag spelar på Hard nu!^^ Har spelat på medium ett längre tag nu, men nu kan jag faktiskt spela nästan vilken låt som helst på hard. Dock inte utan att jag missar någon, men så att jag inte failar. Hittade också två, eller tre, riktigt härliga låtar där. Så här har ni!



En stört skön låt från svenska bandet Kent. Visste inte att låten fanns över huvud taget. Kan dock bero på att den inte finns med på något album, bara som singel.



Denna låt är från Coldplays första skiva. Hade aldrig hört låten före den kom upp på en "konsert" på GHWT. Grymt härlig låt!



Sedan har vi ett utav mina absoluta favoriter, Muse! Visserligen är inte denna låt en utav de bästa, men bra är den alltid. Ursäktar för den dåliga videon, eller det dåliga ljudet. Låten fanns inte med bara lyrics.

Byter ämne tvärt. Jag funderar på att färga mitt hår brunt igen. Vad tycker ni? Ska jag färga det eller ha kvar min gamla hårfärg? Kan inte lägga in någon bild eftersom jag..inte hittar någon bild på mig själv i brunt hår. Konstigt..

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Jo om jag kan :) Men vi ses ju imorgon :) och på tisdag:D

2009-12-06 @ 21:26:26
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

MUUUUUUUUUUUUSE!!!!!!!!

2009-12-09 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback