Tältning 2

Såja, nu har jag varit ute och solat en och en halv timma ungefär. Är precis lagomt för mig, vill inte bränna mig eller löpa risk att få hudcanser som nu är väldigt vanligt och blir bara mer och mer vanligt i Sverige. Så jag säger det igen, ta det lugnt med solandet! Du kanske inte blir sådär perfekt brun på några gånger, men det är bättre att sola flera gånger en liten stund eller några gånger jättelänge. Haha ja det blev lite konstigt dedär, men ni fattar väl? ;)

Här kommer en sammanfattning av kvällen:

Började med att jag for till Linn tidigare, vid fyra för att hjälpa hon med dukning samt tältuppsättning. Folk började droppa in och först var Linnea, sedan kom Ville och Adam och Elin efter dom. Vi började med att sätta upp tältet, vilket inte var sådär jättenkelt. But we made it! Efter det började vi spela kubb för att vänta in Victor som skulle bli sen.



"Stå still!"

När vi hade spelat tre gånger så blev vi less och bad Linns mamma att fara och beställa pizzorna som vi skulle äta. Medans bollade jag, Ville och Adam med en volleyboll. Vi körde klockan och ja..jag vet inte vad det blev just då. Vi slutade nog spela då pizzorna var klara.




Fick också in en jättefin bild på Ville och Adam, men vad gör inte Adam? Han tar min kamera och springer iväg för att försöka ta bort bilden.. Så då måste jag jaga han, proppmätt och till slut ramlar han så då får jag tag i min kamera.. Så jag antar att ni fattar att han fick bort bilden? Mne jag fick allt en bild på han sedan :]



Jag kan inte säga att han blev glad, men det vare värt=D

Efter maten vet jag inte riktigt vad vi gjorde, vi bara var antar jag innan vi kom på att vi faktiskt skulle ha filmlan. Så vi satt på den första filmen som var American Pie 2. Som vanligt är alla dom filmerna bra såvi fick oss några skratt attacker. Sedan gick vi över till en rysare som hette Evil Underground. JAg tycker att filmen var relativt okej, den var ju inte sådär jättebra, men den gick att se på. Efter det var vi ganska trötta så vi hade faktiskt redan då tänkt lägga oss, men vi satt på Mean Girls (som alla förutom Adam hade sett ett x antal gånger). Vi fick då åter skratta, haha jag älskar verkligen den filmen. När den var klar var klockan 12, men inte skulle tiden stoppa oss. Så vi startade Rush Hour 2, då varjag verkligen i den perioden då man just och pass kunde hålla ögonen öppna. Som tur var(eller tur och tur) höll Adam mig vaken med någon huvudkliare. Ursch vad den är obehaglig :S ja hur som helst somnade jag inte.





Såhär såg några ut vid två kanske. Lite smått trötta kanske? ;)

När vi hade sett klart den 4:e filmen började vi rita på Paint. Eftersom Linn hade koplat datorn till tv:n blev bilden ganska stor.


Det är då Victor längst till vänster, sedan är det jag längst till höger och Adam i mitten.

Vi började sedan efter det fina målandet se den 5:e och sista filmen som var Austin Powers 2. Som var den mest konstiga film jag sett. Haha den hade inget sammanhang. Aja, den var typ bra ändå=D

När den var klar bestämmde vi oss för att gå och lägga oss. Tyvärr skulle Adam utmana mig i klockan igen, PÅ STUDDSMATTAN! Jag kan ju säga att jag loosade, men det var enbart för att jag var trött(A) Vi lade oss i tälten då och somnade faktiskt om. Det här var då vi fem kanske?

Vi vaknade, eller jag vaknade kvart i tio utav en katt som stod utanför vårat tält och jamade. Haha det var Linns grannes katt. Så jag släppte in den, medans vaknade Linn. Så vi låg och gosade med den ett tag innan Adam vaknade om kröp in i vårat tält. Titt som tätt började dom andra vakna och tillslut var vi nästan tvugna att gå ut i det fina vädret. Jag och Adam körde åter klockan innan han och Ville skulle fara. Efter det gjorde vi inte alls mycket, tog det lugnt ett tag innan jag for hem.

Det var verkligen ruskigt kul och jag hoppas att vi gör något liknanade snart! :D

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback