Hundtricket

Var just in på våran laghemsida och första matchen är om 19 DAGAR!! Ojojoj, känner mig inte peppad nu. Gjorde det för någon dag sedan, men nu när jag inser hur nära det faktiskt är så känner jag mig inte alls peppad. Sedan att matchen är 9.00 gör väl inte det hela så mycket bättre? Aja, jag får kämpa hårt dom sista träningarna vi har kvar nu :)

Föressten, jag såg en film förra helgen som jag helt glömde bort att skriva upp och som jag då helt hade glömt bort att den fanns OCH att den är ruskigt bra!! Hundtricket heter den. Inte så jättegamal film ändå. Tror den var gjord 2002. Hur som helst är den ruskigt bra och jag rekomenderar att ni ska se den=)



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback