Scarf

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat tidigare än så här. Har inte hunnit p.g.a storstädning av rummet. Så nu är det riktigt fint igen. Har städat ur massor med gamla kläder som bara har legat där och skräpat.

Var inte på stan allt för länge för att jag var den enda som hade pengar(?). Hur som helst så var det inte mycket jag skulle ha heller. Jag och Rebecka köpte en present till Felicia och seda köpte jag en scarf till min nya skinnjacka.



-Skinnjacka från Cubus, 499:-
-Scarf från H&M, 69,50:-

Blev riktigt nöjd över köpen. Hoppas ni får en fin kväll.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktigt snyggt :D det där kommer du att passa i ^^

2009-03-21 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback