Behind the sceenes med Linn Johansson

Eftersom jag inte hade fotat Linn tidigare försökte vi att komma fram till olika poser. Denna ovan var Linns eget förslag, som enligt mig, inte riktigt gick genom.
Efter några minuters fotning blev Linn hungrig, men inte tänkte vi på någon matsäck inte. Så vi fick ta det vi hade. Alltså naturens råvaroutbud.
Ännu en utav Linns fantastiska poser. Vi försökte här efterlikna poserna i Brittan's Next Top Model!
Vi besteg höga berg i hopp om att upptäcka fantastiska skatter gömda under stenar..
..men Linn insåg att hon är en riktig trädkramare. Så hon sprang omkring i hela skogen i hopp om att något träd skulle krama henne tillbaka.
Men hon insåg att träden kan ju varken röra sig, ha känslor eller för den delen är särskilt goa att krama om. Så när kådan från trädens bark kände för att fastna på tröjan brast hon ut i gråt.
Ensamheten kröp sig närmare och tillslut var hon omringad av tusentals av träd utan känslor och med barken full av kåda.
Inte nog med att ensamheten kröp sig in i hjärtebarken. När vi upptäckte denna skylt blev det droppen för Linn.
Efter ett noga övertalande så begav vi oss upp efter en stig, i hopp om en bänk där vi kunde fortsätta fotograferingen. Bänken var borta, så Linn strejkade och satt sig på marken istället.
Jag hittade sedan ett blåbärsställe, vilket gjorde Linn på bättre tankar. Hon undvek även att fortsätta med bladen.
Linn blev less på mig för ett tag och inbillade sig att hon hade en kamera i handen, därav denna sk. "fjortispose".
Efter några timmars fotograferande hittade Linn sig en liten tomtegubben i skogen, vilket fick bli slutet av vår Photosession.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Vilken härlig historia du knåpat ihop av bilderna :D

2011-08-28 @ 16:39:53
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: linn

Haha kung! :D

2011-08-28 @ 22:06:16
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Micke (EyeGore)

HAHA! Det där var det bästa inlägget jag läst på din blogg på lång tid Madde! :D Ser gärna fler i samma härliga stil!

2011-08-29 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback