I've got some new stuff

Tre saker som jag har införskaffat idag(eller två kom med posten då, men de blev ju mina idag) kommer nedan på bild!
Ett mobilskydd till min älskade S2:a. Beställde detta från fyndiq.se för bara 99 kronor!?
En mobilhållare som passar perfekt när man är ute och springer. Jag brukar annars alltid hålla den i handen, vilket resulterar i att den blir fruktansvärt äcklig och svettig. Så detta är perfekt! Dock tror jag att jag måste träna upp mina armmuskler en aning, måste spänna den så liten som möjligt för att den inte ska falla av hehe.. Även denna från fyndiq.se, men kostade 49 kronor!
En väska jag köpte idag från Accesories här i Skellefteå för 299 kronor. Min förra väska har jag haft sedan jag gick i 9:an, EN ANING sliten, men jag bestämde mig för att den skulle hålla hela gymnasiet ut - vilket den gjorde. Dock höll den på att rasa ihop nu under de sista dagarna den har tjänat mig, men jag tackar för dessa fyra fantastiska år tillsammans♥

Kommentarer
Postat av: M*

nice!

2012-06-29 @ 19:12:29
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Anonym

Åh nice!

2012-06-30 @ 10:29:18
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback