Livet på andra sidan häcken

Här kommer lite varierande bilder från den senaste tiden, som jag tänkte att jag skulle dela med mig av. Varje bild har en fin, beskrivande text till också så att ni ska förstå sammanhangen:)
 
Skulle rensa ur min garderob en dag och insåg att jag är ägare av 9 par jeans i alla dess former och färger. Hur många par jeansshorts jag har behöver vi inte gå in på ens..
 
Jag köpte 1,3 kilo godis med Linn och Emelie som vi lyckades trycka i oss under en kväll. Jag hälsar tandtrollen välkomna till min ack så nyttiga mun!
 
Inte nog med att vi köpte 1,3 kilo godis, vi åt även tacos till middag. Fyller på mitt fettlager ytterligare!
 
När vi ändå var i stugan(de två bilderna ovan är från stugan då dvs) passade vi på att få ut och ta del av naturen. Jag ställer fortfarande mig själv frågan hur vi ens tog oss ut genom dörren med allt vi proppade i oss?
 
Inte mindre än idag när jag kom hem från matfesten tog jag av mig skorna och såg till min förvåning att jag hade börjat blöda på lilltån. Ser ut att vara rätt lite på socken, men under ytan var det något helt annat.
 
Grillade idag för sista gången för denna sommar. Kändes rätt trist, men var ack så gott!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Säker på att du inte bara trampade på en jordgubbe? :D

Svar: Haha, så kan fallet möjligtvis varit!;)
Madelené Karlsson

2012-09-03 @ 07:59:29
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback