London 2013 - Del fem

Nu är vi framme vid ännu en del av Londonresan. Detta inlägg kommer enbart innehålla bilder från Madame Tussauds som vi givetvis besökte. Biljetter hade vi köpt i förväg och bra var väl det. Vi fick stå i kö i kanske 45 minuter. De resterande, som inte hade biljett(nu lät det som att det endast var vi och att vi var VIP, men så var dessvärre fallet inte) fick stå i kö upp till 4 timmar(?!).
 
Linn var den snabba utav oss och hookade upp med ingen mindre än Mr. Clooney. Nöjd gubbe!
 
Inte nog med det så haffade hon ingen mindre än Colin Firth.
 
Jag tog givetvis flickfavoriterna Edward Cullen och Jacob Black. Efter bilden blev tagen försvann de spårlöst.
 
Träffade även min framtida man! Var ju kul att få lära känna honom lite bättre tills vi i framtiden ska gifta oss och jag ska dö av alla skrattattacker han lär ge mig:)
 
Linn fick vara tredje hjulet till Herr och Fru Beckham.
 
Och här är jag med min andra man, samt Angelina Jolie som tredje hjulet.
 
Linn funderade på att göra en hårförlängning och tog lite inspiration av Russel Brand.
 
Men bestämde sig för att satsa på Johnny Depp.
 
För att sedan avsluta med Robert Downey Jr.
 
Jag tog istället högvinsten, James Bond!
 
Linn trodde att Usain Bolt var E.T, men så var ju dessvärre inte fallet:/
 
Nysprungen luktade han inte jordgubbar.
 
Lite hårmassage till Einstein!
 
Linn träffade även hennes största idol, som dessvärre var lite kortare än henne - Justin Biever...Bieber.
 
Jag tog en svängom med Elvis och visade ett och annat på guran!
 
Linn blev inkallad på ett topphemligt uppdrag hos självaste Obama. Han var nöjd över hennes insats:)
 
Sist, men inte minst, träffade jag the love of my life. Vi är nu gifta och jag har tre superhjältebarn i ugnen!
 

Kommentarer
Postat av: limpan

Attans att jag inte fick med mig Albert Einstein hem!!

Svar: Ja, han var minst sagt en knepig man!
Madelené Karlsson

2013-10-31 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback