A-laget

HejsanHoppsan!
Har just duschat. Har varit på träning med A-laget idag. Råkul måste jag säga, även fast det inte gick superbra :)
Ska börja träna med dom varje måndag, endel onsdagar också. Måste säga att det kommer att bli SÅKUL!
Men..men nu ska jag väl inte hålla på att snacka om det hela kvällen heller.
Men det skulle vara ganska bra, kommer inte på något att göra just nu.
Har gjort klart Malins blogg, www.mauulinwiklund.blogg.se . Ni kan ju kommentera vad ni tycker om den :)
Hoppas hon blir nöjd iaf, hon har inte varit inne än och kollat så..(A)
Hmm...vad ska man skriva mer då..
Kommer väl in sen eller nått och skriver, ska nog fortsätta på skissen jag höll på med inatt :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback