Bilder

Måndag 25/8-08
Bara så att alla ska veta det så fyller jag år om exakt två veckor! Kan ni gissa vilket datum? Okej jag kan säga det, den 8:e fyller jag byxmyndig, moppe och allt annat då. Läängtar! :)

Va med rebecka och felle igår, vi gjorde inte så mycket faktiskt. Bara kollade på samla kort från förr och så. Då kom jag ju på att jag har glömmt att lägga in några otroligt fina bilder! :)

Du måste se upp när du är ute och går så inte rebooksuperwoman kommer
och tar dig! :O

Rebeckas otroligt söta kanin mackan. Vi hade tråkigt en dag så vi kom på att klä ut han med nallekläder. HAHA, skitsöt! :)

Ikväll blir det att träna med A-laget.

puss

Kommentarer
Postat av: rebecka

det var ju int den bilden du skulle h in :(

2008-08-25 @ 16:22:16
Postat av: rebecka

men ta boryt den andra (A)

2008-08-25 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback