Bror fyller år

Fredag 29/8-08
Halllå, har just kommit hem från skolan.
Är slut i hela kroppen och ont i huvudet har jag också. Gud va skönt det ska bli att få sova ut imorgon.. Njaa så blir det nog inte riktigt. Jag och Rebecka ska nämligen först sova i min lekstuga sen ska vi till stan på morgonen. Va meningen att Felicia också skulle sova och stan. Men hon kunde inte. Sadface=(

Idag blir det att gratta min kärebror och hans tjej som fyller 30 år idag på samma dag t.o.m. Sen har dom också gått i samma klass..skuumt. Haha efter 15 år hittade dom tillbaak till varandra. That's true love! Far vid 5 och kommer hem vid nio. Då ringer jag Rebecka och hon kommer hit till mig.

Nu ska jag ta och fixa till mig. Får se om jag hinner in innan vi far.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback