Fotbollsskor

Onsdag 6/8-08
Hellu I'm back home again.
Supertrött är jag faktiskt idag. Låt uppe och skissade till kanske ett på natten när jag visste att jag skulle upp 8 på morgonen. Kanske inte sååå välplanerat, aja. Vaknade och va hur trött som helst(som jag förutspådde).
Men det blev bara att ta på sig kläderna, fixa till sig och så bar det iväg till Stora Nolia i Piteå.
Väl framme hade jag kvicknat till efter en lång skön vila i bilen(A). SÅ då va man pigg igen.
Där inne fanns det ju verkligen hur mycket som helst, så vi gick först in i hus 2. Där va det mat, husgeråd och annat.
Så då blev det dags för provsmakning, någonting jag iaf inte tackar nej till.
Efter det blev det att hitta åt en toalett till min lille bror, därefter for vi till alla husvagnar/husbilar.
Verkligen kul att titta på sånnt om jag ska vara ärlig, hehe (A).
Sen ville såklart erik titta på motorcyklar/skotrar/moppar så det va bara att hänga på.
Åt sen en Souvas till lunsch, Mums säger jag bara!
För er som inte vet vad Souvas är så är det Stekt renkött med sallad, lök och en viltdressing.
Några timmer senare, rättare sagt vid två packade vi ihop och började fara hemmåt.
Men såklart ville jag och mamma in i piteå och kolla litte, då blev det.
Hittade då ett par nya fotbollsskor(mina gamla är ganska trasiga.......) för 399:- på REA:n.
Sen efter det bar det iväg hemmåt.

Nu sitter jag här och väntar på att sticka ner till Nyborg för att spela med A-laget, skojjj!
Får se om jag hinner att komma in senare ikväll, ska fixa till Malins blogg.
Hade gott och hoppas att ni har haft en bra dag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback