Grattis!

Söndag 31/8-08
Nu fyller alla år på löpande band. Kommer ni ihåg när min lillebror fyllde år? Den 23:e. Nu fyller pappa också år. Sen min andra bror den 5:e, mormor den 6:e, jag den 8:e och farmor den 12:e. Mycket tårta blir det. Jag kommer nog att gå upp några kilon under dom här veckorna. Tur att jag då älskar fotboll så att jag kan träna bort det.  Som sagt så fyller pappsen år idag. Grattis till dig!<3

Idag blir det då först att gratta pappa. Sen halv 5 ska vi i fotbollslaget samlas på folektshus, ha med oss 30:- och ska göra ....? Vad? Jag vet faktiskt inte. Hemligstämplat kanske?

puss

Kommentarer
Postat av: mikaelaaa

Nae, nu blir jag avis tårta är gott :]<3

2008-08-31 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback