It's a call out never get

Torsdag 7/8-08
Hallåå, hoppas ni har sovit gott!
Det har jag iaf på vääldigt lång tid, efter en dag på Nolia som gör en trött och sen träning med A-laget.
Det tar på en, så det va skönt att få lägga mig i min sköna säng och sova. Jag tror att jag tog mitt rekord, jag la mig vid halv 12. Annars har det alltid blivit vid 2 eller halv 3. Grattis till mig.
Haha sen till rubriken, har just fått upp ögonen för Jonas Brothers, hyffsat bra band om jag ska vara ärlig.
Sitter just nu och lyssnar på SOS. Därför tog jag en mening från texten :)

Idag kanske det blir att vara med felle, ska se om hon är hemma. Om inte rrebecka och Alice är hemma förstås :)
Annars blir det väl att ta det lugnt, lyssna på musik, kanske gå ut och skjuta litte. Får helt enkelt se vad jag hittar på.

Ha en toppenbra dag, det ska jag ha iaf!=D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback