Långtråkigt

Onsdag 20/8-08
Äntligen hemma från skolan. Kanske inte kommer att hinna skriva så mycket på bloggen nu när jag har skola. Så jag får uppdatera extra mycket när jag kommer hem. Han inte heller skriva så mycket igår.

Va med rebecka igår. Gjorde inte så mycket, snackade mest. Hade träning kanske en timma efter hon kom så det blev ju inte så mycket. For sen på träningen, ah me love! Fick ett knä i huvudet under den sk. "matchen" så hade litte ont efteråt. But shit happends!=)

Hm..vad ska jag skriva mer då? Ska nog vara med rebecka och felle ikväll. Så får se om jag hinner att uppdatera ikväll eller om det blir imorgon.
++ vi fick bullar på skolan idag, hehe =]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback