Moppepapper

Tisdag 5/8-08
Hallå!
Ursäkta att jag inte har skrivit förrän nu, men har inte hunnit att sitta vid datorn och änga tid åt bloggen.
Va först i morse och hämtade papper till moppen innan kursen på söndag. Jag kanske inte har berättat det?
Jag ska iaf ta moppekort. På söndag är det kurs, bar en gång så uppkörningen är då också :S
Så igår fick jag min moppe tillslut, den är "lite" begangnad...min bror har haft den över sommaren, köpte den i maj tror ja.
Så då har jag då köpt den av han, eller egentligen pappa(A) Det är då min födelsedagspresent, hehu :)
Idag va vi då och hämtade papper(som jag sa ovan^) till moppekursen på söndag.
Har läst genom alla 4 böckerna, eller böcker och böcker...isf väldigt små böcker.
Så nu är jag så gott som klar för att börja köra moppe :)

Va sen med Linnea & elin. Råkul som vanligt hehe. Skratt åt typ ingenting och massa skojj.
Har egentligen suttit ganska mycket vid datorn idag om man räknar hos linnea, men då såg vi bara filmer på youtube.
Så det räknas inte (A)

Ikväll är det fotboll. ÄNTLIGEN säger jag bara!
Mamma ska skjutsa mig idag, har nämligen ingen att cykla med såå.. (A)
Wish me luck! :)
Ska ta och börja byta om nu. Kommer in sen ikväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

BJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN GUSTAFFSON :D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D::::D:D:D:D:D: MUNKAR :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D LOL

2008-08-05 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback