Sista lediga dagen

Lördag 9/8-08
Guten morgen!
Har alla sovit gott? Jag har däremot inte sovit gott, vakande flera ggr av att moppar körde förbi vårat hus(hade öppet mitt fönster en aning). Så efter halv 2 slocknade jag. Vaknade halv 10 av min lillebrorsa. Han kom upp med ludde och la han på min säng. Lyckades dock att somna om till 10. Känner tyvär nu att jag är litte fökyld, KANSKE SMITTAD AV LINNEA MÅN TRO? Hehe, men det gör inget. Har ändå varit förkyld hela veckan mer eller mindre.

Så till rubriken. Eftersom jag imorgon har moppekurs :S så är jag inte ledig på dagen, kanske en liten stund på kvällen.
Sen har jag konfa på måndag, kommer hem på kvällen. Sen på tisdag far vi på läger till MUNKVIKEN till på fredag. Sen på lördagen är jag ledig, söndag konfirmation. Sen på måndagen kanske måste vara hemma, annars så kan jag gärna vara med ngn! SÅ tja, det va vl inte den sista, men det är inte många dagar jag får vara ledig inte..But that's life.

Ska ta mig något i magen nu(hahah jag säger så i alla morogn inlägg har jag märkt).
Ha en toppenbra dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback