Slapp

Lördag 16/8-08
Nu har man vaknat och verkligen fått vila ut mig. Så nu är det väl dags att berätta vad som hände allt mest i munkviken.

Tisdag:
Vaknade 8.00, gjorde mig klar och åackade det sista. Tog mig något i magen och for. Bussen va redan framme vid kyrkan, så jag stoppade in väskan och satt mig i bussen bredvid Carro(fast på andra sidan). Bussen for och våran resa började. Vi kom fram vid..hm..jag tror att det blev vid halv 11. Vi tog våra saker och lämnad dom i dom rummen vi skulle sova i. Ledarna visade oss runt sen va det dags att ta oss an våran första lektion. Åt sedan lunsch, inte den godaste maten jag ätit. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde. Jag och carro tränade iaf inför pjäsen som är imorgon på konfirmationen. Sen blev det dags att lägga sig.

Onsdag:
Blev väckta av dom unga konfaledarna med någon otroligt konstig låt. Ursch vad man blev less den sista dagen.
Klädde på oss och åt frukost. Sen blev det dags för lektioner. Då såg vi filmer båda lektionerna. Första va om klimathotet, ganska intresant film, men jag somnade under halva tror ja(A). Sen andra filmen va verkligen den sorgligaste filmen jag sett. "skicka vidare" heter den. Handlar om en pojke som har fått en uppgift av sin lärare att på något sätt förändra världen. han har det medans väldigt svårt hemma av en mamma som super nästan helatiden och inte har någon pappa. Ska inte berätta allt för mycket. DEN REKOMENDERAS! Den dagen spelade vi också volleyboll med några andra som var där. Från lövånger tror ja. Riktigt kul, vi slog killarna med..nja, jag ska nog inte säga det...jag vet inte vad resultatet blev:] På natten va killarna ute och sprang omkring, haha!

Torsdag:
Vaknade klockan sju, jag tror alla tjejer gjorde det. Så när ledarna skulle komma och väcka oss så skrek vi att vi va vakna. Då slapp vi den jävligt dåliga sången. Åt frukost och det blev dags för ännu en till tråkig lektion. Den här ggn skulle vi rita tre teckningar. Första skulle man beskriva sin kärlek till sina föräldrar. Utan ord, bara bilder. Andra till sina vänner och den tredje för sin pojkvän/flickvän, annars drömmen om det. Inte så jättekul, men jag överlevde då. Tränade också inför pjäsen där. Tränade också inför solot då med. Fasen vad mina ben darrade, jag kommer typ svimma. Nä inte tänka så, andra tankar. Vi tränade ju som sagt på pjäsen, och jag kan nästan allt nu. HAPPYFACE :D!
Vi la oss sedan men det blev att vi gick upp och sprang omkring på området. Prettyfunny, men jag blev så jäkulst trött så jag och carro la oss igen.

Fredag:
Så va det sista dagen. Vi fick faktiskt sovmorgon till halv 9 idag. Snällaaa ledare. Gjorde oss klara och åt frukost. Sen blev det att träna inför konfirmationen, ingången osv. Tränade också inför pjäsen och sången. Sen blev det att städa. Föräldrarna kom på kvällen och åt middag med oss+fikade med oss också. På kvällen blev det dags att fara hem.

Ganska kul om jag ska vara ärlig. Visst lektionerna va inte så jätte roliga. Men dom ggr vi hade fritid så vare kul! :D
Nu ska jag fixa till mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback