1000 SPÄNN

Då har man sjungit ut for the last time. Kan inte fatta det, i flera år har man varit med i luciatåg. Från förskolan nu till 9:an..och nu är det helt plötsligt slut?! Okej det kanske blir något på gymnasiet om man har tur, annars..vet jag inte vad. Pappa vill att jag ska anmäla mig som lucia nästa år, men själv vet jag inte (A) :/

Kvällen var rolig. Vi kom dit och sjöng för män mellan 35-50 år. Endel...såg faktiskt lite perversa ut om jag ska vara ärlig. Men det var nog bara deras sätt att tycka att något var vackert(?). Det gick jättebra och gissa hur mycket pengar vi fick?! 1000 SPÄNN?! Okej inte var..men det blev lite mer än 100 kronor till oss var. Så vi tänkte först fara till Wayne's och fika men nej dom hade inte öppet. Så efter många olika ställen att välja på blev det Dallas. Alla skrattade och hade trevligt tills vi skulle fara hem. Vi kunde helt enkelt inte fatta..att det var sista gången vi gjorde det ;/

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback