Året 2008

Tisdag den 30/12-08
Jag kan verkligen inte fatta det, imorgon är det nyårsafton..bara en dag till kvar av året 2008. Såg på "Efterlyst" för någon vecka sedan, år 2008 har visst varit det mest kriminella året på lääänge. Inte så att det har varit flest brott, men mest brutala mord. Som med Engla, Caroline som blev bortförd för inte så länge sedan och massor där till. Ska jag vara ärlig så vet jag inte själv vad jag tycker om det här året, många stora höjd punkter men också nedgångar. Imorgon hde jag tänkt, om jag har tid, att sammanfatta året som gått. Iaf alla "stora" händelser. Är dock inte så många så det lär inte bli så jobbigt att sammanfatta.

Idag ska jag fara och handla med felicia till nyårs, vet inte när hon hade tänkt att vi skulle fara men..hon hör väl av sig gissar jag på. Ikväll blir det att vara med Julia(som inte blev i söndags).

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback