Creeepy

SÅ är man hemma nu, för ett tag för om exakt 12 timmar är jag påväg in till stan för att julhandla med världens bästa fells :)

Ikväll har man då varit med Elin och Linnea. Vi skulle se på film, vi fick inte igång den först..men det är tur att jag är teknisk. Jag fick igång den till slut (A) Vi såg på "Fun with dick and jane" Riktigt bra film. Efter det spelade vi audio surfer, har blivit ganska bra i det nu om man får skryta en aning, inte mycket men lite(A) Efter det for elin hem och jag och linnea satt vid msn. Sedan när jag skulle hem följde linnea mig en bit, började då prata om våltäcktsmän osv. Så när vi gick hem följde en BIL LINNEA?! Creepy..jaoja.


Sovgott küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback