Gårdagen

Fredag 19/12-08
Godmorgon kunde inte skriva något inlägg igårkväll för att vårat internet dampade..okej det blev något fel med vårat internet. Så jag sammanfattar väl gårdagen idag istället.

Rebecka kom först till mig på kvällen, vi spelade något kul tv-spel men satte oss sedan och läste FRIDA tidningar. Efter ett tag for vi till konsum och köpte litte godis, mumms=] EFter det gick vi ner till koppar, kom då på att vi skulle kolla om det fanns någon is på uterinken. Det var halt så vi höll i varandra och helt plötsligt glider vi ner i en stor vattenpöl och blir blöta om fötterna. Vi fortsätter ändu ut till rinken oh åker lite smått på dne blöta isen. Efter det hälsade vi på felicia på grottan, "4 för tjugo" kommer ni ihåg? ;) Okej ni fattar nog inte men jag orkar inte berätta det heller så ni får nöja er med den beskrivningen. Vi for hem till Rebecka och såg film, efter en stund kom Felicia. Vi spelade Super Mario på datorn, höhö (A). Efter det for jag och fells hem. La mig vid halv ett för jag var så trött och vaknade halv elva. 10 timmar sov jag inatt..duktigt!=)

Idag vet jag inte vad som händer, blir att vara hemma. Skulle kanske se Titanic med Erik när han kommer hem för skolan. Dags att börja samla på pappersnäsdukar=] Sen blir det Julia=)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback