GOD JUL

Onsdag 24/12-08
Julafton, god jul alla söta läsare som kommenterar och läser nästan varje dag. Julkänslan har ÄNTLIGEN kommit. När jag var med Rebecka så kom den äntligen, hoppas ni också har fått det. Många julkramar från mig till alla speciella personer där ute, ni vet vilka ni är.


När jag kommer hem så ligger den en julklapp under min egna lilla julgran.. :O


..som är från självaste tomten. Han måste har varit och lämnat det medans jag var hos rebecka :O


Min söta lilla katt Ludde vill också hälsa God Jul till Du som läser.


Ha en underbar julafton, många küsses från mig!

Kommentarer
Postat av: Mia

God Jul^^

Söt katt ;D

2008-12-24 @ 11:08:18
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: ELIN

du är snygg <3 hälsa familjen!

förresten hur blir det, kommer du/ni hit nå på lovet? :)

2008-12-25 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback