Gråta

Fatta vad jag gråter just nu, okej inte för att något tragiskt har hänt. Men Titanic måste verkligen vara världens sorgligaste film som någonsin blivit gjord. Grät nästan hela filmen(eftersom jag vet hur det hela skulle sluta)och nu har jag runnen mascara i hela ansiktet. Fatta hur romantisk den filmen är, att hon har fått uppleva det på riktigt. Att ALLT HAR HÄNT!? JAG kan inte fatta det...helst jävla romantisk får inte Leornado vara i filmen? När dom ligger i slutet på den där brädan i vattnet och han vill att hon ska lova att överleva för att han själv vet att han inte kommer att göra det? Eller när dom inte får träffa varandra men gör det ändå. Bara för att hon älskar varandra så jävla mycket. JAG ÄLSKAR DET! DU får gärna komma och föra bort mig någonstans.


<3

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea

Naw den filmen kingar =) Men det är bara själva Titanic händelsen som är sant, det där med romantiken var bara för att göra filmen snuskigt bra :O

2008-12-17 @ 17:19:03
Postat av: Mikaela

nemen sötnos då (A)<3

filmen är faktiskt bra, men de börjar vara ett bra tag sen jag såg den=]

2008-12-17 @ 17:30:29
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m
Postat av: Jennifer

den filmen är bra :]!

men jag har sett den så många gånger, så jag börjar inte grina (A)<3

2008-12-17 @ 17:58:25
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback