Harry Potter och den flammande bägaren.

Söndag 28/12-08
Har inte orkat att blogga förrän nu. Har varit på dåligt humör, i princip hela dagen. Så jag har bara legat och sett på film i min mysiga pyjamas i tv rummet. Som tur är så var ingen hemma, så jag kunde gott och väl ligga där ett tag med bara pyjamas och en mysig filt.

Vaknade klockan elva och somnade faktiskt halv två, så inatt fick jag sova ut. Gick ner och insåg att ingen var hemma(min lillebror har hockeycup idag så dom kommer hem vid åtta ikväll). La mig framför tv:n och såg att "Harry Potter och Den Flammande Bägaren" skulle vara kvart i tolv. SÅ jag bestämmde mig för att se det, gjorde mig lite lunsch och började se filmen. Har bara sett den en gång föurt på bio, så det var kul att se den igen. Riktigt bra film åste jag erkänna. Blir dock ganska ledsen av att bara se kärlkesfilmer. Visst jag ÄLSKAR faktiskt dom filmerna, men jag blir bara så avundsjuk..ni kan kanske gissa varför. Jo för att jag själv inte har någon pojkvän man kan leva med and so on..

Mamma kom hem vid halv tre då filmen slutade, ganska passande va? Pappa och erik var/är kvar på hockeycupen. Så vi gjorde kycklingpaj, mmm vad gott. Gick sedan ut på en låång prommis. Så otroligt skönt!

Ikväll blir det att vara med Julia förmodligen, hon får mig säkert på bättre humör. Hon får mig då alltid att skratta iaf.




^Ge mig dig!

Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

jag tycker om dig :):)

2008-12-28 @ 18:07:10
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback