Läxor

Onsdag 3/12-08
Förlåt för att jag lovar saker men aldrig håller dom..skulle försöka att blogga mycket idag. AJa..det hände massa nu på förmiddagen så jag har helt enkelt inte hunnit blogga någonting.

Vaknade 10.00 idag, hääärligt. Åt frukost och satte mig för att börja skriva ett brev till en som ska börja 6:an. Ska berätta hur högstadietiden har varit och vad dom ska veta när dom börjar högstadiet. ar faktiskt riktigt kul. Blev dock ett ganska lånt brev, ett och ett halv A4 ungefär..lite mindre än så. Men ja ni fattar hur mycket det var iaf. Satt mig sedan vid datorn då pappa ringer och berättar något som har hänt..vill inte ge ut det här. Så det blev att fort hoppa in i duschen och sen berättar jag helst inte..sry.

Efter det så började jag med bokrecensionen, har skrivit ungefär hälften och nu sitter jag här. Får se vad so händer idag. Blir nog mest att göra läxor.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback