Luciakvällen.

Lördag 13/12-08
Godmorgon, hoppas ni får en trevlig lucia :) Gårdagen var verkligen superkul kan inte fatta att det är sista gången vi gjorde det. Har varit på det där fyra gånger nu och alltid är det lika roligt. I år var det dock inte lika roligt, enligt min åsikt. Man han inte göra så mycket och ja..ni fattar?

Det började med att jag gick till Felicia för att sedan gå till Rebecka. Vi gick ner till Folkan och fick stå där ute i det snöga vädret. Visst jag har inget emot snö..men det var "klibb" snö som for ner och det är inte det roligaste. Efter en lång väntan kom äntligen våran lärare..men hon hade glömmt alla band vi skulle ha på oss. Så vi fick gott vänta en stund till innan vi fick komma in. När hon hade hittat dom for vi in och satte oss inne i stora salen för att bli välkomnade av Linn och David. När dom hade berättat vad kvällen hade att erbjuda gick vi ner till Guitar Hero..såklart var det upptaget och skulle vara det hela kvällen så vi tittade på lite annat innan vi gick upp till World Tour. Såg verkligen riktigt kul ut..dom ville att jag skulle sjunga. Tvingade mig men jag gav upp i slutet.

Senare blev det inte så mycket gjort. Jag och Rebecka och några andra skulle fara in i stora köket på grottan och dekorera pepparkakor. Det är verkligen inte lätt lovar jag dig :O. EFter det blev det inget mer. Rebecka dansade lite dansmatta, sen var det dags för mig att sticka iväg till kopparhallen och göra mig klar inför luciatåget. Ingen i luciatåget ,förutom hon som var lucian, visste vem det var. Så när vi hade bytt om fick vi veta vem det var. Evelina, hon var verkligen jättefin! Vi gick ut på isen och sjöng som vi aldrig gjort förut.

Det var min kväll, hände inte så mycket som var lite synd. Men kul var det ändå. Hoppas ni också hade en trevlig kväll:)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback