Vi komma, vi komma från köttbulleland.

Okej inte så seriös rubrik..

Känner mig ganska stolt just nu. Har gjort köttbullar, HELT själv. Det blev sammanlaggt 125 stycken :O Tur att jag gillar köttbullar så mycket så att dom inte bara ligger och skräpar...(A) Nämen det är till julafton, mamma orkade inte göra några så då fick jag lov att ställa mig i köket och börja rulla. Inte så konstigt att jag är öm i axlarna :S

Några stora plus på:
Rebecka
Felicia
Julia
Linnéa
Olivia
Linnéa
Wingwing
+



Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Duktig du är ^^



Snygg bakgrund ;D

2008-12-20 @ 16:32:34
Postat av: julia

sötnos :$$

2008-12-21 @ 13:11:24
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback