Back home again!

22/7-08
Hej alla bloggisar.
Har glömmt berätta att jag skulle upp till mormro & morfar mån-tis.
Därför har jag inte bloggat igår.
Aja, vi for till dom tidigt som attan på morgonen för att hinna vara där ett tag under dagen. Pissigt väder va det ju också, då jag somnade under bilresan. Hehu, men bara i slutet. Före körde vi billeken(A). Man väljer en färg på en bil och sen ska man få flest bilar med den färgen innan man har kommit till ett bestämmt ställe. Vi körde tre ggr, jag vann en, kom två på dom andra två. Fasen vad jag äger, haha!
När vi kom fram så blev det genast tråkigt, meen morfar är en skojjig filur så han hittade på massor av roligt fast det regnade hela dagen. Sen på kvällen gick vi på något som heter "motionsbingo". Där ska man gå en viss runda, medans man kryssar för utsatta siffror på en sk. "bingolott". Dåligt väder som tusan, men aja vi gick iaf. Tjänade hela 75:- på det hela. Så det blev ju lyckat iaf! ;)

Sen idag for vi vid två från dom, tackade och sa hejdå.
Kom hem vid fyra då jag fixade mig i ordning inför FOTBOLLEN. Fasen vad jag har längtat alltså! :O
Aja, men det gick väll inte så bra, hehe. Hade dålig kondis som attan och själva träningen va väl inte så lyckad.
Bara jag får spela fotboll så är jag nöjd.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig.

Lägger bara in en ehm fin bild på mig..



pooooosssssssaaarrrrrnnn^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback