Bloggen ändrad, again!

Tjooo, som ni nu ser har jag fixat till headern ännu en gång.
Nu med bilder, efter många timmar med att ändra storlek och annat så är jag äntligen klar.
Tyvärr blev bilderna små så man kanske inte ser allt för mycket på dom.
Men jag är ganska nöjd ändå om jag ska vara ärlig! :)
Har Fixat till rebeckas nu också medans vi va med varandra.
Ni kan kolla på http://reeebs.blogg.se :)
Har visat också hur hon ska göra om hon vill göra till den.
Men nu måste jag fixa till mig, ska snart bort och äta hos några.

Så otroligt söt, hehe va bara tvungen att lägga upp den(A)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebecka

vill inte du fixa min blogg igen? :]

du får göra precis hur du vill, gärna med bilder,snälla? :](L)

din vart super duper grymt fin :*

2008-07-28 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback