Det va kul!

Torsdag 31/7-08
Nu har jag och rebecka sovit i lekstugan.
Prettyfun what i think :)
Vi såg 3 filmer den kvällen, och rebecka va redan påväg att somna under första, hehe (A)
Vi gick sen ut för att få litte frisk luft, träffade då fells som va ute och körde på hennes syrras moppe.
Vi hälsade, snackade litte och gick sen in i stugan igen.
Hämtade chips, dip och saft och satte oss framför våran andra film.
Vi hade öppet fönstret då helt plötsligt en katt hoppade upp, jag blev rädd och hoppade till.
DÅ såg jag att det va felles katt, shachade(hur det nu stavas) ner katten och satte mig igen för att se filmen.
Efter bara en liten stund hoppade den upp vid andra fönstret där rebecka låg, hon skrek till och skrämmde iväg katten.
Filmen fortsatte och helt plötsligt började det låte konstiga ljud från taket, då va det katten som hade klättrat upp i trädet och sen hoppat upp på taket.

Vi försökte såklart att få ner den meen,,den började fräsa åt oss. Så vi lät den vara.
Efter ett tag va den borta.
Vi satte på den sista filmen, Mr Benas Semester, råkul film. Fast rebecka somnade litte då och då.
La oss sen efter filmen och vaknade vid 10.
Superkul ska jag bara säga.
+ på dig!<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag somnade bara en gång och det var absolu i slutet av sista filmen! :O

:)<3

2008-07-31 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback