Early Morning

Tisdag 29/7-08
Tjoollahopp!:)
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva här, rubriken passade inte heller eftersom jag vaknade 10.15..
Eller det kanske är tidigt för endel och sent för andra, hehu^^
Idag blir det väl att vara med rebecka, kanske ska höra om fells också vill hänka på.
Hon är så jävla svår att få tag i nu=(
Hehe, jag sätter in en bild på jag och fells på direkten=]


Ett stort hjärta på dig vännen!<3

Hehe kanske inte blev direkt någon bild PÅ henne, men hennes och mina fötter blev med iaf=)
Sen den andra bilden är tagen när vi va i felles mosters stuga, riktigt kul!=D
+vi har pluffsiga tröjor på oss, tro inget annat..

Nu måste jag nog ta mig något i magen.
Ha en toppen dag, kommer in och skriver mer sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback