Fest ikväll då :)

Onsdag 9/7-08
Så är man tillbaka, ungefär 5 timmar framåt från förra inlägget.
Tycker att jag börjar bli ganska duktig på att skriva flera inlägg per dag nu.
Vad har man hunnit att hitta på idag då? Varit med felle har jag, det börjar bli som en viss tradition nu.
Som för en sommar för två år sedan, då va vi med varandra konstant.
Vi hade en speciell tid på morgonen som felle lltid ringde till mig, 10.25.
"Hej det är Madelené?"
"Hej det är Felicia"
"Kan jag vara med dig?"
"Visst, hos mig? :)"
"Okej jag kommer, ses!"
SÅ korta och enkla samtal hade vi.
Sen va vi med varandra, dagarna i ända till kanske tio på kvällen när det va dags att ha en LITEN stund för sig själv(A)
Ja nog pratat om det.
Skulle säga att vi får mycket främmande ikväll.
Dom på gatan ska komma och grilla hos oss, så jag ska vara med felle och kanske spela gh, haha ;)

SKa sticka, måste fixa mig innan alla kommer.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback