Minnen, minnen och åter minnen.

Torsdag 10/7-08
Hej och hallå åter igen.
Tänkte lägga in litte gamla bilder från förut.
Vill uppleva litte från förut.
Kommer att skriva ett litet stycke om varje.
Här kommer det, läs och njut!



* ^Vi va på rönnskärsfestivalen eller vad man nu ska kalla det.
En underbart solig och varm dag.
Där va bl.a Sanna Nielsen med och sjöng, fick då henens autograf.
En otrolig rolig dag som jag sen spenderade med Rebecka och Felicia tror ja(A)<3

None

* ^Va ute och cyklade 3 mil med en utav världens bästa tjejor.
Hade med oss gofika och skrattade otroligt mycket under vägen.
Cyklade på mindre än fyra timmar och fick sluta före 12 på dagen.
Hade sen på kvällen fotbollsträning med världens bästa lag.<3



* ^Va med Rebecka och Alice nere vid kanoten och badade.
Eller rättaresagt dom två badade, litte för kallt för min smak.
Gjorde senare årets dopp i Finland.<3



* ^Inte för så länge sen.
Hade konfirmationsskit på dagen, fick sen veta av Isak just före det skulle börja att det rykte ur skolan.
Trodde först att det inte skulle bli nå mer än bara en liten brännskada.
Tyvärr brann hela mellanstadiet upp.. Gamla minnen från förr i denna skola.
Ursch, visst hatar jag skolan. Meen, många roliga minnen här ifrån också..<3



* ^Va ute och tältade med världens bästa tjejor.
Bakade good kola och såg sen film i tältet.
Men somnade ganska snabbt.
Vaknade på morgonen vid halv 9, la oss på studdsmattan och somnade till 11 tror jag(A)
Tack!<3

None

* ^På vårkonserten då jag fick mamma och erik att gråta.
Jag är verkligen inte så bra på att sjunga..
Fick otroligt mycket berömm efteråt,
tack för allt.<3



* ^För en veckan sedan, tror jag(A)
Jag, elin, linnea, ville och wikke sovde i wikkes husbild.
Måste säga att det kanske va det roligaste jag gjort..!
Skratt hela natten, och tja, inte mycket sömn på natten kan vi väl säga.
Men det va det värt!<3

 
* ^Det här är nog det bästa minnet ever.
Va i finland med världens bästa klass.
Tillbringade två nätter på någon camping,
badade, va på tivoli och skrattade helatiden.
+++++++på många i klassen!
TACK för en UNDERBAR resa!<3



* ^Det där va i typ måndags.
Köpte ett svart linne, rosa shorts och svarta tights.
Va på stan med världens bästa emelie och shoppade, skrattade och pratade om precis allt.
Gamla minnen med oss två, det kan ingen ta ifrån oss. Never!
Taack för allt!<3


Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback