The day..

Tisdag 8/7-08

Hej alla bloggare och bloggläsare!
Hoppas ni har det toppen där ni sitter :)
Själv mår jag inte så bra pga olika skäl..

Har idag hunnit att vara på picknick med familjen.
En härlig cykeltur till sund..sand.. ehm nån bro iaf XD
Typ vill skelleftehamn.
Satt där och fickade, kastade sten i vattnet och hade allmänt trevligt tillsammans! :)
Cyklade sen hem och satte mig vid datorn, kollade om jag hade fått något speciellt meddelande från en speciell person.
Kan inte berätta något nu, bara att jag är deppig, sur, ledsen, tja..blandade känslor helt enkelt.
Måste erkänna att det va det svåraste beslutet jag någonsin har tagit, va dte jag tog igår.
Om det hela kommer att gå bra, berättar jag det senare ikväll om jag har fått beskedet.

Laddar upp bilder sen eftersom det något fel med servern.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback