Tidig morgon, naanting.

Lördag 19/7-08
Godmorgon.
Vaknade imorse av att det typ spö regnade och då menade jag SPÖ REGNADE.
Eftersom jag också ligge uppe och sover sååå gick det ju inte så bra att somna om, det dånade som bara den.
SÅ jag låg och drog mig när världens smäll hördes, "shiet" tänkte jag. Men såklart skulle det ju vara åskan som va i farten. Bara att kliva upp och dra ut tv:n och hela skiten. Där va min sovmorgon borta..=/
Kanske ska lägga mig en stund nu när ovädret har lagt sig. Va vaken till typ 3 halv 4 och vaknade halv 9.
MM PERFECT! Aja jag har sovit mindre.

Här kommer en bild jag hittade på mobilen,
den bjussar jag på...



OBSERVERA!!!
Jagf har inte glasögon, dom är victors :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebecka

är knte det där elins glasögon? (A)

2008-07-20 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback