Tonight I'm back!

Torsdag 24/7-08
Hej, allt bra med er? :)
Skulle inte vilja påstå att jag är i toppform. Håller nämligen på att bli sjuk.
Imorse va jag tät i näsan, ändå for jag och badade med fells, hehe..jag lär ju bli mer sjuk imorgon...
Och nu är jag också tät i nooseen, aja..ska inte bli sjuk nu när fotbollen har börjat om.
Även fast jag suger just nu, fast det gör jag alltid mer eller mindre, hehu.
Iaf har jag fått mycket blåmärken nu också känner samt ser jag, ursch..nackdelar med målvakter..
BUT I LOVE IT! HEHE!
Som jag sa ovan så har jag och fells badat i storhamn, väldigt trevligt ställe.
Men tyvärr iskallt i vattnet, så jag tog med mig min gummibåt och vi for ut med den ist,
fast vi doppade oss faktiskt 3 ggr om jag minns rätt(A)
Fast jag och fells typ älskar att bada i kallt vatten va faktiskt det här det värsta..:/
MEN KUL VARE IAF, Tack för en underbart rolig dag! :)
Men nu ska jag nog hoppa i sängs och sleeepppaaa litte, och ja jag gillar svengelska :)

Sovgott puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback