Söndag 1/6-08

Meeenheeeejpåååådiiig! :)
Idag har det fan varit den varmasten dagen, ahh jag tror jag dör.
Men som tyr var va det inte det när vi hade match, elelr solen va iaf inte framme.

Vi spelade då mot sunnanå, vi var inställda på att vinna.
Men tyvärr så gick det väll inge vidare, vi förlorade med 8-1....
Som synd var så var dom ganska överlägsna och..tjaa, ni vet väl resten..
Men nog tänkt på det, det va en match, det kommer ju typ flera matcher mot dom,
och dom ska vi vinna! :)

Efter matchen så låg jag ute och solade, men...jag har typ svårt att bli brun.
Har inte blivit ett dugg brun.., eller kanske lite om jag tänker efter riktigt hårt.
Det var jäkulst skönt ute, fast det var ju 30 grader ute så...

Ikväll har jag och felle kört vattenkrig!
Det gick skitbra, fast det va typ HUR MYCKET MYGG SOM HELST.
Först kastade vi ballonger mellan varandra, som kanske inte gick sååå bra för mig..(A)
Efter set hoppade vi på felles studdsmatta medans vattenspridaren sprutade vatten under :)
Sen kastade vi på varandra, dom gick aldrig sönder, eller iaf inte på felle (A)
Fast i slutändan så va det nog jag som vann, felle blev ju GANSKA så blöt hehe (6)

Så nu sitter man här och skriver, blöt i håret och torra kläder.
Tja, det är härligt och man känner att det snart är sommarlov.
Sen kommer jag att sakna klassen, bajs på rektorn.
SNART ÄR DET TURKIETDAGS också,
17 dagar kvaaaar, jag läängtar.
Så här kommer en till bild, hehe,
PUSS!

None

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det side village?

där har jag isf varit förra året :D

2008-06-01 @ 21:19:29
Postat av: mmo4

DET VAR BÄST SÅ DU VET MADDEEE :D(L)

2008-06-12 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback