Söndag 8/6-08

The house of bamboooooo! :)
Hejsan alla underbara läsare.
Känner mig gladare än någonsin.
Kanske för att det snart är sommarlov,
men också för att det snart blir finland med klassen! :D

Jag glömde att skriva igår så jag berättar väl vad jag, rebecka och felle hittade på för buuus! (A)
Vi for först ner till konsum för jag och rebecka skulle köpa presenter till Emelie H.
Ehm..vi letade ett tag men hittade snart vad hon skulle få.
En sommarspecial med starlet, litte biologi med kanske, sen fick hon en tittifrutti påse. :)
Rebecka och felle ville bada sen så vi for ner och badade en stund.
Men eftersom jag också köpte mackisar(mackaroner) va jag tvungen att fara hem och lämna det.
Sen så skulle egentligen emelies kalas börja klockan 3, men då så skulle ju såklart mamma & pappa bort så jag hann inte komma på "överaskningen" som skulle vara då. SKIT!
Aja, men jag överlevde då iaf.
Sen kom rebecka och vi for till Emelie.
Där hade vi kul, hoppade studdsmatta, åt goood mat och spelade kubb.
Fast mitt lag förlorade helatiden, det va säkert mitt fel.. :(
Vi såg också på inspelade filmer frånm när vi va småå....asså tjaa..vad ska man säga?
Emil A och Isak va ju iaf sötast när dom stog och sjöng på skolans melodifestival :]
Vi åt sen jordgubbar med glass och snackade länge.
Sen långt in på kvällen va jag och rebecka tvugna att fara för vi skulle ju tälta med felle... ;)
Det va typ kul det också, men det blev mest att sova :]
Vaknade sen idag på morgonen vid halv 9, la oss och pratade och somnade om till halv 11..(A)
Fikade och sen va jag tvungen att fara. :/
Men här kommer iaf en bild från tältet :)



För övrigt är ni det bästa jag vet^<3
+emelie j!


Kommentarer
Postat av: felicia

vi sommmnade på studsmattan :D

2008-06-09 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback